Spania si Portugalia

Din Spania , ne-am reintors in Portugalia , am dat ceasurile iar inapoi cu o ora si ne-am bucurat de timpul castigat. Ne-am asezat tabara in Lagos , un orasel din partea de vest a regiunii portugheze Algarve, la hotelul Vilabranca . Am gasit o oferta foarte buna , cred ca am dat 8-9 euro [...]

Vacanta in Spania 2 – Gibraltar si Cadiz

In: Spania si Portugalia

Dupa Sevilla , ne-am intors noaptea pe autostrada prin Algeciras ( A 381 – A-48 ) , si am trecut exact prin stramtoarea Gibraltar noaptea. Sunt cateva zone de belvedere de unde poti admira coasta Africii .

Intr-o dupa-amiaza am fost si pana in Gibraltar. Ai nevoie de pasaport ( sau carte de identitate pentru cetatenii [...]

Nu am mai scris de ceva timp si chiar imi pare rau….realitatea este ca daca nu scriu , uit! tot complet , tot absolut , vorba poetului…

Sa incepem : In perioada 12 octombrie – 26 octombrie 2010 , am plecat pentru 2 saptamani intr-o vacanta perfecta in Spania si Portugalia cu o mica escala in [...]

Ce e Vacanta Perfecta?

Este un blog dedicat grupului nostru de prieteni cu care, an de an, incercam sa vanam cele mai bune concedii. Aici gasesti informatii despre vacantele pe care le-am facut in trecut, cat si planuri pentru excursiile viitoare.

Galerie de imagini

telecabina-de-la-malcesine pool-2 cu-vaporetto-in-venetia aqua-paradise-caneva-world-typhoon vila-tosxcana_0 plaja-alba-de-la-vada telecabina-garda statiunea-bled-2 flash-04 sticla-de-murano
  • Events are coming soon, stay tuned!